Examine This Report on خرید لامپ زنون

Wiki Article

به دلیل مکانیسم تولید نور متفاوت، احتمال سوختن در آن وجود ندارد و عمر طولانی تری نسبت به سایر لامپ ها دارد.

خواندن مطلب نور فرابنفش چیست؟ می‌تواند شما را با نور فرابنفش، اثرات و کاربردهای آن بیشتر آشنا کند.

لامپ های زنون عالین فقط مصرف برق زیادشون شاید مشکل واسه سیم کشی ایجاد کنه مهردادرضایی:

از طرفی دیگر لامپ های زنون نسبت به سایر چراغ های خودرو نور بسیار بیشتری دارند. همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی برای خرید این دسته از تولیدات ایجاد شود.

پس از خرید زنون میتوانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری، خودتان لامپ زنون را برروز خودرو نصب کنید. به همین منظور ما مقاله ای تحت عنوان آموزش نصب زنون بصورت مرحله به مرحبه و سا استفاده از ویدیو برای شما آماده کرده ایم.

آلومینیوم صنعت پایتخت مرکز فروش آلومینیوم .ورق.لوله.میلگرد.تسمه

نور کیت های زنون از عبور پرتوی پلاسمایی در محفظه گار زنون و بخار سدیم با ولتاژ بسیار بالای تولید شده توسط ترانس، ساطع می شود.

پایه های به کار رفته برای لامپ به طور دقیق به هم متصل هستند و نوع اتصال این محصول به نسبت گزینه های قبلی موجود در بازار دقیق تر و بدون ایراد است به طوری که لامپ لق نمی زند، پایه ها شل نمی شود و تأثیر نامناسبی در برق رسانی ایجاد نمی کند.

عدد ۶۰۰۰ کلوین یعنی نوری با رنگ سفید خالص. حالا هرچه به سمت بالای این عدد برویم و به کلوین های بالا برسیم رنگ نور آبی و بعد بنفش میشود ولی هرچه به سمت پایین برویم در کلوین های زیر شش هزار رنگ نور قرمز می‌شود.

از این مدل لامپ به وجه برای سمند مالتی پلکس استفاده نکنید، چون ممکن است به سیستم کامپیوتر خودرو شما آسیب بزند.

اگرچه هدلایت مانند زنون گرما تولید نمی‌کند اما همان مقدار گرمای کم نیز برای سیم‌کشی خطرآفرین خواهد بود.

زنون لامپی است که امروزه استفاده از آن بصورت دستی ممنوع می باشد و تنها خودروهایی که کارخانه تولید کننده برای چراغ آنان از این buy hid xenon lamp نوع لامپ استفاده کرده است، می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرده و به راحتی از جلو ماشین پلیس راهنمایی و رانندگی عبور نمایند.

این لامپ‌ ها همانطور که می دانید به دو دسته پیوسته و فلاشی تقسیم می شوند.

خانه اپلیکیشن زینگ آشنایی و همکاری ●  همکاری با ما ●  آشنایی با اپلیکیشن و سرویسها سامانه صادرات و واردات ●  جستجوی کالا و خدمات ●  عضویت در سامانه فروشگاه خدمات اطلاعاتی خدمات جانبی ●  تأمین لاستیک اخبار و مقالات ●  اخبار زینگ ●  زینگ در رسانه ها ●  مقالات باربری ●  اخبار حمل و نقل، اخبار گمرک ●  آشنایی با ماشین های سنگین ●  مقالات تجاری و بازرگانی ●  دانستنی های صنعتی ●  مقالات اقتصادی ●  مهاجرت ●  شرکت های برتر تماس با ما

Report this wiki page